مانیتور

مقایسه محصولات ووکس سری C

برند ووکس یکی از برندهای برتر لوازم خودرو می باشد که محصولاتی مانند مانیتور خودرو ، سنسور دنده عقب ، دوربین ثبت وقایع ، دستگاه AIBOX و…. تولید می کند. فروشگاه آی سون اتو نمایندگی رسمی محصولات ووکس در ایران می باشد که دارای بیش از 15 نمایندگی در سراسر ایران است.مانیتورهای VOXX دارای مدل های مختلفی همچون C100 و C200 PRO و +C500 PRO و C700 PRO است که در این مقاله سعی داریم تمامی این مانیتورها را با هم مقایسه کنیم. با آی سون اتو همراه باشید.

مانیتور C100

مانیتورهای C100 جزو مانیتورهای اقتصادی شرکت VOXX است که دارای پردازنده 4 هسته ای Allwinner با 1 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت حافظه داخلی ، اندروید 12 ، صفحه نمایش IPS+2.5D می باشند. از قابلیت های این مانیتور می توان به سیستم پردازش صدای HiFi ، قابلیت میرور لینک یا انتقال صفحه نمایش گوشی همراه به مانیتور خودرو ، بلوتوث ، جی پی اس ، وای فای و…. گفت که توانایی لازم برای رفه نیاز کاربر را دارد.

مانیتور C200 PRO

مانیتورهای سری C200 PRO ووکس از سخت افزار های مناسبی مانند پردازنده 4 هسته ای Allwinner با 2 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی ، اندروید 10 ، صفحه نمایش IPS+2.5D بهره می برند. مانیتور های C200 PRO بر خلاف مانیتورهای C100 از قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو با سیم و آپدیت آنلاین پشتیبانی می کنند.

مانیتور های +C500 PRO

مانیتور +C500 PRO جزو مانیتورهای میان رده هست که امکانات زیادی دارند که می تواند انتظارات از یک مانیتور خودرو را برای مشتری برآورده کند. از مشخصات این مانیتور می توان از پردازنده 8 هسته ای اینتل با 3 گیگابایت رم ، 32 گیگ حافظه داخلی ، اندروید 12 ، صفحه نمایش IPS+2.5D نام برد. یکی از مهم ترین ویژگی این مانیتور پشتیبانی از سیم کارت است که می توانید به واسطه اینترنت سیم کارت ۴G LTE براحتی با مانیتور خودرو به وبگردی بپردازید و از اپلیکیشن های نظیر رادیو جوان ، اینستاگرام ، کروم و… استفاده کنید. همچنین با کمک سیم کارت قادر خواهید بود که تماس های خودرا با مانیتور انجام دهید. مانیتور +C500 PRO بر خلاف مانیتور C200 PRO از قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو به صورت وایرلس پشتیبانی می کند

مانیتور C700 PRO

مانیتورهای C700 PRO بی شک بهترین و قوی ترین مانیتور شرکت ووکس است که این توان را دارد تمامی خواسته های شما را بی چون و چرا انجام دهد و لذت رانندگی را چندین برابر کند. این مانیتور میزبان قوی ترین سخت افزارهای موجود در مانیتور های خودرو است و در دو نسخه عرضه می شود. نسخه اول از پردازنده 8 هسته ای قدرتمند اینتل با پردازنده گرافیکی MaliT820 و 4 گیگابایت رم ، 64 گیگ حافظه داخلی ، اندروید 12 و صفحه نمایش IPS+2.5D بهره می برد. نسخه دوم که با نام C800 PRO هم شناخته می شود دارای پردازنده 8 هسته ای اینتل با پردازنده گرافیکی MaliT820 و 6 گیگابایت رم ، 128 گیگ حافظه داخلی ، اندروید 12 و صفحه نمایش IPS+2.5D می باشد. مانیتورهای C700 PRO با این سخت افزار می تواند تمامی نرم افزار های موجود را با قدرتی باور نکردنی انجام دهد. مانیتور C700 PRO برخلاف مابقی مانیتورها دارای قابلیت خروجی صدای (S/PDIF (Sony Philips Digital Interface Format که امکان ایجاد تغییرات متنوع و گسترده صدای خروجی را فراهم میکند و به وسیله آن تجربه فوق العاده ای از کیفیت صدا در محیط خودرو حتی با استفاده از باندهای فابریک خودرو را خواهید داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *