مانیتور

فروش ضبط و مانیتور ماشین تبریز

ضبط و مانیتور ماشین داخلی

ضبط و مانیتور ماشین اروپایی

ضبط و مانیتور ماشین چینی

ضبط و مانیتور ماشین کره ای

خرید مانیتور ماشین مناسب به دلیل تنوع زیاد در برندها بسیار سخت‌تر از چیزی هست که فکر می‌کنید. شما باید برای خرید به دنبال یک برند با کیفیت و با قیمت مناسب باشید تا بتوانید آن را بر روی ماشین خود نصب کنید. یک نکته مهم قبل از نصب مانیتور ماشین تبریز این است که شما نمی‌توانید مانیتور اندروید یا ویندوزی را در هر ماشینی نصب کنید.به دلیل تقلب در این بازار بهتر است از فروشگاهی که می‌خواهید مانیتور خودرو تبریز را خریداری کنید مطمئن شوید در غیر این صورت به شما جنسی فیک و بی‌کیفیت می‌فروشانند و هزینه‌ای دو برابر از شما می‌گیرند. نصب این وسایل نیز کار شما نیست و باید به سراغ فردی باتجربه و ماهر بروید در غیر این صورت امکان دارد نصب اشتباه شما باعث خرابی مانیتور و ضبط شما شود.

ضبط ماشین

یکی از مهم ترین سامانه های سرگرمی خودرو پخش کننده آن است، خیلی از افراد از کیفیت پخش کننده خودرو خود رضایت ندارند و همچنان به دنبال خرید پخش کننده مناسب برای خودرو خود هستند. اگر بدون برخورداری از اطلاعات در این باره به سراغ خرید و تعویض پخش کننده خودرو خود بروید صد در صد نه تنها چیز خوبی به دست نخواهید آورد بلکه ضرر مالی هم می‌کنید.شما باید برای خرید مانیتور خودرو به مواردی همچون برند، حداکثر توان خروجی، تعداد درگاه خروجی، تعداد و تنوع پورت ورودی و غیره توجه کنید. خیلی از افراد دوست دارند علاوه بر تعویض ضبط ماشین، می‌خواهند مانیتوری خریداری کرده و از آن لذت ببرند. حضور برندهای مختلف باعث سردرگمی افراد شده و برای خرید یک مانیتور خودرو و ضبط مناسب شما باید با یک کارشناس مشورت کنید.

ضبط ماشین تبریز - آی سونانواع مانیتور خودرو

انواع مختلفی از مانیتور مثل مدل فابریک ، مدل پشت سری و مدل سقفی وجود دارند که شما برای خرید مانیتور ماشین تبریز مناسب باید با آن‌ها به طور کامل آشنا شوید. مانیتور فابریک در حقیقت همان صفحه نمایشگری است که بر روی خودروهای خارجی و ایرانی نصب و تعبیه شده است این مدل همیشه در کنسول میانی واقع شده و بسته به مدل خودرو متفاوت است.مدل پشت سری را می‌توانید بر روی صندلی‌های پشت و برای مسافران پشت نصب کنید. این مانیتورهای توسط مانیتور اصلی توسط یک کابل نصب می‌گردد. این مانیتورها در واقع قابلیت‌های جذابی هم مثل پخش جداگانه موسیقی یا فیلم را دارند یعنی هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه خود فیلم جداگانه‌ای از صندلی بقلی ببیند.مدل سقفی بیشتر برای خودروهای بسیار بزرگ کارایی دارد چون همانطور که از اسمش پیدا است بر روی سقف نصب می‌شود. این مدل بیشتر برای ماشین‌هایی مناسب است که اجازه نصب مانیتور در بر روی صندلی‌های عقب ندارند.

خرید مانیتور مناسب

شما می‌خواهید ساعت‌ها از این مانیتور در جاده برای تماشای فیلم یا بازی استفاده کنید پس بهتر است مارکی را خریداری کنید که با کیفیت باشد. به دلیل افزایش تقلب در این بازار بهتر است قبل از خرید این محصول از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. شما با خرید مانیتور مناسب می‌توانید خستگی راه‌های بسیار طولانی را از بین ببرید.برای خرید مانیتور مناسب شما باید عوامل مختلفی را بررسی کنید و باید بدانید در اصل به مانیتور خودرو، مانیتور فابریک نیز می‌گویند که بسته به نوع، مدل، کیفیت، سخت افزار ، نرم افزار و خروجی باهمدیگر متفاوت هستند. شما باید نکات خرید مانیتور تبریز را بدانید که در ادامه ما شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

اندازه و کیفیت صفحه نمایش

به طور کلی دو نوع صفحه نمایش دیجیتال و آنالوگ در بازار وجود دارد، انتخاب اندازه و نوع صفحه نمایش بر عهده خریداری می‌باشد. در این بازار صفحه نمایش آنالوگ به اندازه‌های 240*240 یا 480*240 پیکسل است در صورتی که صفحه نمایش دیجیتال به اندازه 800*480 پیکسل به بالا است. انتخاب صفحه نمایش مناسب بسیاراهمیت دارد و اگر اشتباه انتخاب شود کیفیت کار بسیار پایین می‌آید.

مانیتور خوردو تبریز - آی سونفرمت و ورودی ها

شما باید قبل از خرید از ورودی و فرمت‌ها مانیتور ماشین تبریز آگاه شوید. مانیتورها فرمت‌های متنوعی از جمله تصویری صوتی یا صوتی تصویری می‌باشند که شما در انتخاب یک مانیتور باید پارامترهای متفاوتی را در نظر بگیرید. شما حتما در خرید مانیتور تلویزیون بسیار درنگ و دقت می‌کنید تا بهترین نوع آن را انتخاب کنید، خرید مانیتور هم به همین اندازه مهم است.شما قبل از خرید باید به مواردی مثل سخت افزار آن توجه کنید، یکی از جذاب ترین امکانات مانیتورهای ویندوز و اندروید این است که شما با بلوتوث می‌توانید به این مانیتور متصل شده و موسیقی را برای سرنشینان بگذارید.

کیفیت صدای دستگاه

فاکتور مهم که باید در خرید دستگاه به آن دقت کنید، کیفیت صدای دستگاه است. در این خصوص اگر عاشق گوش دادن یا تماشا کردن موزیک در ماشین هستید باید به سراغ مانیتوری بروید که از نظر کیفیت صدا بهترین خودش باشد. شما می‌توانید با افزودن ساب ووفر و آمپلی فایر وضوح کیفیت و صدای در حال پخش دستگاه را بیشتر کنید.بی‌اغراق در خرید مانیتور ماشین شیراز هر چقدر پول بدهید همانقدر آش می‌خورید پس قبل از خرید مطمئن شوید جنس ارزان خریداری نکردید چون جنس ارزان فقط و فقط نشان دهنده جنس فیک و بی‌کیفیت است در نتیجه هر چقدر بیشتر برای خرید مانیتور پول خرج کنید کیفیت صدای آن بیشتر خواهد بود.

مانیتور اندروید یا ویندوز؟

انتخاب بین ویندوز و اندروید همیشه از سخت‌ترین انتخاب‌ها بوده است. ویندوز همیشه دارای کارایی آسان و کاربر پسندانه بوده است در صورتی که اندروید عملکرد بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد اما به مراتب کار کردن با این سیستم عامل بسیار سخت‌تر است. سیستم عامل اندروید به دلیل بیشترین عملکرد و قابلیت مناسب همیشه برنده این رقابت بوده است.به دلیل انعطاف پذیری محیط سخت افزار و نرم افزار اندروید قیمت آن از قیمت ویندوز بیشتر است در صورتی که این قیمت در مقابل کارایی آن بسیار مناسب است و حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

قابلیت های مانیتور با سیستم عامل اندورید

  • ورودی دیسک
  • نمایشگر مولتی تاچ
  • جی پی اس و مسیریاب آفلاین
  • ورودی صدا، مموری و فلش
  • ورودی گیرنده دیجیتال تلویزیون
  • رادیو
  • خروجی مانیتور صندلی عقب
  • خروجی قدرتمند جهت راه اندازی سیستم صوتی
  • گارانتی
  • دوربین ثبت وقایع
  • قابلیت اتصال به پخش موزیک
  • انتقال تصویر موبایل به نمایشگر

تمامی این ویژگی‌ها را نیز می‌توان برای سیستم عامل ویندوز گفت. نمی‌توان بگویم بین مانیتور ماشین اندرویدی و ویندوز کدام بهتر است دقیقاً مثل مقایسه دو محصول اندروید و Ios می‌باشد که هیچوقت نمی‌توان دیگری را به اون یکی برتری داد.

مانیتور ماشین تبریز - آی سونکلام آخر

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما با انواع مانیتورهای خودرو آشنا شوید تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. بعد از آن به مقایسه مانیتور اندرویدی و ویندوزی پرداختیم شما می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین مانیتور ماشین تبریز را از آی سون را به مناسب ترین قیمت خریداری کنید. همواره افراد سودجو در تلاش هستند تا جنس فیک و بی کیفیت را به مشتری بفروشند و به آن ها ضرر بزند در صورتی که اگر شما قبل از خرید مانتیور تحقیق کرده باشید جنسی با کیفیت و با بهترین قیمت را خرید خواهید کرد.هر مانیتور با هر نوع برندی ویژگی‌های خاص خودش را دارد شما باید با توجه به نیاز خود این موارد را به طور جداگانه بررسی کنید تا بتوانید مانیتور مورد نیاز خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *